Underbar gatukonst o loppis

Hej, äntligen torsdag. Det känns som fredag för mig och gubben varje torsdag. För hans arbetsvecka är söndag till torsdag. Igår var jag och hälsade på en kär vän, som jag inte träffar så väldigt ofta. Då pratade hon om att det är loppmarknad på torget på lördag, här i Enköping. Det är hyresgästens dag, och det ska finnas en trubadur, hoppborg, korv och kaffeförsäljning. Så får man hyra plats för bara 25:- och stå och sälja sina prylar.
 
Jag och gubben, min mamma och min syster har anmält oss. Hoppas nu bara på att det blir uppehåll, så att vi slipper regn. Måste fixa fram lite loppisgrejer idag.
 
Jag hittade förresten sån häftig Street Art på nätet. Vad tycker ni? Visst blir man glad av att se såna påhittiga konstverk ute i naturen mm, Jag blir i varje fall det. Måste visa er lite bilder som jag hittade:
 
 
Klicka på texten ovaför för att komma till sidan med fler bilder!
Matbloggstoppen

Kommentera här: