Loppmarknad Grillby

I går var jag, min gubbe och min mamma till en stor och rolig loppis här utanför Enköping. Gud vad mycket grejer dom har ... dit borde ni åka, ni som älskar loppmarknader.
 Det finns t o m en sida på facebook som dom har: https://www.facebook.com/#!/MormorsLumpbod
 
Här är lite bilder från stället:
Broängen heter det visst ;)
Haha där ser man också min mamma ...som sitter och vilar mitt upp i alltihopa!
Här är ett rum i en loge, men det fanns många fler och en stor övervåning med grejer också.
När man kommer från Enköping eller Stockholmshållet, så kör man upp mot Grillby, åker igenom Grillby och rakt fram hela tiden, man behövde inte svänga av förrän man såg huset (gården) där det ligger. Det var jättebra skyltat ända fram. Ligger ca 5 km utanför Grillby.
 
Mina fynd var några billiga gamla hederliga lakan + en skitfin retro-aktig termos (typ tv-kanna) för 5 kr ;)
Fin va? jättebra skick! Allt som var prismärkt var det halva priset på :)
Åh gud vad min loppisälskande mamma trivdes bra där, haha!
 
Idag när gubben och jag var till Willys så köpte vi en fin picknickkorg för bara 35 kr. Så nu måste jag nästan ordna en mysig picknick för oss, så vi får använda grejerna. Ja, termosen kommer ju användas ofta ändå, här hemma till kaffet var eviga dag ;)
1 Anonym:

skriven

Supersöt korg! Kul att du kommit igång...

Susanne

2 susanne:

skriven

Men vilken Loppis.

3 Gunilla:

skriven

Hej Susanne! Ja det är så tråkigt med bloggen, för jag kan inte längre skriva inlägg direkt från mobilen och skicka som mms till bloggen som förut. Men jag ska bättra mig, och skriva oftare ;)
Ja gud vad rolig loppis det var där. ...Gunilla

4 susanne:

skriven

Hej!
Jag har varit in många gånger för att läsa lite... det är inte klokt man blir ju beroende av läsandet också.
Men kul att du är tillbaks.Det tackar jag för. Susanne

5 Gunilla:

skriven

Bara kul att du vill läsa min blogg ;) Det tackar jag också för! Kram ...Gunilla

Matbloggstoppen

Kommentera här: