Soliga torsdag

Hej. Jag håller på att tvätta. När jag är klar så ska jag åka och hälsa på mamma :-) Jag trodde att jag skulle få in pengar idag, men det är i morgon. Vet inte hur jag ska ha råd med nån julklapp för pengarna räcker ju inte ens till mat mm som jag behöver varje månad.

Igår köpte jag en färdigrätt vilket jag nästan aldrig gör. Det var Thaimat för bara 20 kr på Ica Maxi. Den kan jag verkligen rekommendera för det var sååå gott.




Jag ska lägga ut lite kläder och grejer på Tradera så att jag får in extrapengar. Och min dotter fyller år den 20 nov också. Hon blir 26 år ....inte klokt vad barnen växer och åldras medan jag står still haha!
Undrar vad jag ska hitta på för fint till henne. Hon har önskat sig en sak, men inte kul när hon bara säger en enda grej för då vet hon vad hon får ju. Nej hittar på nåt annat :-)


Kolla vilka fina burkar med tamponger jag hittade igår. Var tvungen att köpa dom eftersom det behövdes. Men har aldrig sett just detta märke ...Moxie. En mindre storlek var det rosa burk till.

1 Alexandra:

skriven

Jag kan ju skriva en önskelista å du har lite o välja på. Det jag önskat mig av dig behöver du inte köpa. Jag kan fixa det själv sen. PUSSSSS

Matbloggstoppen

Kommentera här: