Julen 2013

Hej, hoppas ni haft en fin jul. Det har jag haft, fast jobbig, eftersom jag saknat mamma och pappa sååå mycket :-(

Min bror, mina barn och min dotters kille var här på julafton hos oss. Jag fick jättefina julklappar. . . bl a en paninigrill som jag önskat mig, pennlåda, gulliga rosa tofflor, presentkort på Rusta och Jysk, träningsväska (som jag också önskat mig). Plus massa annat. . .

Idag ska vi åka till min karls mamma, och vi ska hämta upp hans dotter och son, plus att hans bonusdotter och hennes barn följer med och fikar hos min svärmor. Eller dom tar egen bil dit.
Det ska bli kul att träffa alla dom också. Så dom får lite försenade julklappar. . .

Igår handlade jag för mitt presentkort på Rusta, en liten pall och en varm fin pläd. .

Ha det bra, nu ska jag dricka kaffe.




Matbloggstoppen

Kommentera här: