I lördags

Glömde ju en bild från Leksand, på gatuköket som ligger typ mitt i stan. . .


På lördag morgon klippte jag mig själv för jag var så jäkla trött på mitt hår, som växer som ogräs :-)
Sen åkte vi till Rättvik för att kolla på begagnat / second hand grejer på Erikshjälpen. Det är så kul med såna affärer tycker jag, vad tycker ni? Där kan man göra riktiga fynd. . .

och hittade lite smått och gott. . .

En Tupperwarekanna, ljusglas till mina votivljus och snygga lila muggar som är perfekta till våran kaffemaskin Tassimo :-)


snygga va?
och billig var det!


såg några fina bilar när vi åkte därifrån. Börjar redan komna massa amerikanare inför Classic Car Week som ju är vecka 31 varje år i Rättvik.


sen åkte vi till den fina utsiktsplatsen Björkberget, där det är så underbart vackert, se bara på dessa bilder. . . .






vad tycker ni?
. . .och där kom min älskling med oxå, som jag för övrigt bjöd på fika där uppe. . kaffe och våffla, som smakade så gott.



Matbloggstoppen

Kommentera här: