Lördag

God morgon alla! Åh var skönt att vara ledig någon dag. Jag har sån jobbig hosta, och har hostat hela veckan på jobbet. Har inte haft någon riktig ork alls, men tvingat mig att jobba ändå. Tror jag har luftrörskatarr. Känner igen hostan, för jag har haft det förut.

Jag har inte orkat eller haft tid att blogga, för jag har så mycket annat att göra och tänka på. Vi syskon hjälps förstås åt med massa efter mammas död. Vi har städat, rensat, putsat och stylat i mammas hus, som vi håller på att sälja. I morgon och på måndag är det visning av huset. .


Igår köpte jag och gubben ett litet fint utebord på Jysk, det var stor rea där. Jag hade sånt bord nyligen när jag flyttade hit men det gick sönder. .
Vi grillade fläskfilé och hade för en gångs skull köpt nån färdig potatisgratäng, på Willis för bara 14 kr. Tror det var paprika och ost-smak på den, och den var jättegod.

Nu fungerar äntligen min bärbara HP (dator) igen. Karln min har hjälpt mig att fixa den. Tack älskling <3


Ha en underbar lördag





Matbloggstoppen

Kommentera här: