Onsdag.

Dagen har varit fullspäckad fast jag varit ledig. Först i morse så var jag och syrran till Uppsala på mammografi. . . redan kl 8. Oj vad tidigt det blev. Är så trött nu så jag somnade i soffan ett litet tag.

Men jag har hunnit laga mat nu iaf. Det blir kycklingwok idag :-) Gott!


På förmiddagen var jag och karln och lämnade garagenycklar till Ehb för vi har sagt upp garaget vi hade, sen till M-huset där han köpte ett par jeans. Handlade hem lite mat från Ica Maxi och sen kollade vi in nya Intersportaffären i Romberga. Men inga varma skor fanns där till mig.

Sen kom min dotter och systerdotter på besök som jag bjöd på toast och även kladdkaka. Det var roligt och mysigt att dom kom.

Och så kom min son hem från Tallinn där han varit på en 40 timmars kryssning med en kompis. Hämtade dom vid station och jäklar vad med öl dom köpt. Kostade bara 87 kr plattan.

Nu ska jag och sonen äta. Ha det bra.
Matbloggstoppen

Kommentera här: