Torsdag

Hej här är det sådär. Saknar min mamma så mycket :’(

Men jobbar och står i ändå. Får liksom skjuta bort lite av smärtan, för att klara av allt som behöver göras, känns det som.

När jag är ensam hemma så har jag tid att gråta, annars är jag tyvärr så att jag inte gärna vill visa mig så ledsen för folk.

Skulle ha behövt åka till mammas hus och fixa lite efter jobbet, men har bara legat i soffan. Är så jäkla trött. . . det är ju Medelhavsvärme idag. . .puh! Jag har kollat rar datorn än det ena efter det andra,
och kolla vilken smart idé jag hittade. Någon har gjort en hylla för kryddväxter av en halv lastpall.


Visst var det smart?

Idag på jobbet har det gått trögt, men gjorde lite annat som egentligen inte hör jobbet till.
Gjorde en glad apelsin . . .kanske för att jag ville se lite glädje ha ha!
Och apelsinen fick faktiskt två hejdå-pussar :-)


hm fast bilden blev lite fel.
Nu ska jag återgå till att vila.

Ha det bäst!
Matbloggstoppen

Kommentera här: