Bakluckeloppis

Hej idag har vi varit på bakluckeloppis. Köpte en liten springform, och lite babykläder för 10:-/st.
Nu har vi nyss ätit grillat, och gud vad gott det var....
Det blev potatisgratäng, grillad fläskfilé, grillad paprika och färska champinjoner.
Igår var vi till Uppsala och Gränby centrum. Vi gick in från ett annat håll än vi brukar och jag hittade två roliga affärer på en gång, Panduro och TGR. Det är mycket roligare där än på Erikslund, tycker jag....
var tvungen att censurera bort en kvinna haha! Knäppte kortet inifrån TGR.
Oj så mycket roligt dom har inne på TIGER.
 
Jag köpte fina teburkar med te i..
 
Och ett skal, som tyvärr var till iPhone 5, men behövde till 4:an. Finns nu på Tradera om någon är intresserad.
Jag tycker att kaerlighed är ett så vackert danskt ord (som ju betyder kärlek).
 
.....och en liten förvaringsmapp till smålappar eller visitkort t ex
 
Och på Clas Ohlsson såg jag en så fin rosa kaffebryggare, men köpte den inte. Igår testade vi thaimat från en liten "restaurang " som vi aldrig prövat. förr. Fannas lilla Thaikök tror jag det heter Det var jättegod mat och billigt. Dom flesta rätterna kostade 79:- el 89:-/st.
Här kommer menyn.....
jag letade som tusan efter menyn på nätet, men fanns inte, så om jag lägger ut den, så kanske fler har nytta av den hehe!
 
Nu ska vi kolla på tv. Ha det bra!