Glossybox, en skönhetsbox

Hej jag upptäckte nyss att man kan prenumerera på en låda med skönhetsprodukter. Vad kul! men ni kanske redan vet det. Jag läste om det på Blondinbellas blogg. Undrar om jag ska prova, Har ni någon erfarenhet av det?
Bara själva lådan är ju jättefin.

En skönhetsbox

"Varje månad levererar vi fem utvalda skönhetsprodukter i mindre format från såväl kända som nya, stora som små skönhetsvarumärken. Vi har experter över hela världen som övervakar de senaste trenderna och produktnyheterna och väljer ut produkter du får hem i en lyxig box för att testa".

Det finns olika typer av prenumeration, men om man tar månadsvis, så kostar det bara 139:-/månad.
Det finns även grejer till män.
och man kan också ge bort en prenumeration eller presentkort.
Det vore ju en rolig present till ex min dotter eller min väninna :)
 
Jag tycker det verkar hur bra som helst och en toppenidé.
 
Länk till sidan hittar du HÄR!
 
GOD NATT!
 
 

 

Matbloggstoppen

Kommentera här: