Smart tips.... örhängesförvaring

Hej, jag hittade ett sånt smart sätt, att förvara eller exponera t ex örhängen på. Perfekt om man har många och vill sälja dom på loppis eller marknad. Kanske inte den snyggaste lösningen att ha hemma, men ändå.
Det är en uppochnervänd papperskorg.
Wohoo idag kom mitt paket från Yves Rocher, alltid lika kul när man får hem paket, som man beställt, eller vad tycker ni. Jag fick en mascara helt gratis och en "ful" väska, hahaa!
eller så kanske inte väskan är så ful ändå, det är bara så att jag inte gillar rött.
Kan ha den ibland ändå, tror jag.
 
Mina tulpaner hade blivit så hängiga och fula, så jag tänkte kasta dom först,
men sen gjorde jag så här med dom.....
å jag tycker det blev rätt fint, eller hur?
Idag var jag sugen att åka till Hälla shopping, till Kapp-Ahl. Jag vill köpa lite nya underkläder bl a.
Sen fick jag en rabattkupong på 100 kronor, och då blev jag ju inte mindre sugen att åka precis.
Men jag åkte inte idag, för jag var till arbetsförmedlingen, och roligare att åka t ex i helgen när min älskling och jag kan åka tillsammans. Gjorde ett litet collage med kläder från Kapp Ahl....
 
Ha det bra!
 
 
Matbloggstoppen

Kommentera här: