Second Hand mm

Hej på er, det var länge sen jag bloggade. Har inte haft sån stor lust med något. Försöker bara ta mig igenom min praktik just nu.Har fått värre värk igen och är så satans trött och har inte varit så glad sista tiden. Idag var jag glad för vi var till min favoritaffär Stadsmissionen i Västerås. . . 
T o m kan man hitta finare designsoffa som Carl Malmsten hos dem :)
ser ni den blåa ....den är det!
 
 Sen var vi även till Brödet och Fiskarna i Hälla . . . hittade detta
vilket fynd va? Bara 45 kr för båda.
Detta är något som min dotter får visa sen, som jag köpte åt henne.
 
Och så kom mina fina Swedish Grace kaffemuggar äntligen. Fick dom när jag prenumererade på Allt om mat, en tidning som jag är ointresserad av egentligen. Tog den bara för muggarna.
 
Nu kollar jag reprisen av Lindsey Lohan och så ska vi äta räksmörgås.Ha det bra.
Matbloggstoppen

Kommentera här: