Äntligen köpt blommor

Jag och syrran var till Blomsterlandet ( gamla växtriket) här om dagen..så då köpte jag äntligen lite blommor :-D 
Gud vad mycket fina blommor dem har och även heminredning.
Fast det var mycket roligare affär förut när det hette Växtriket.
Den här häftiga stora flaskan med kran såg jag sist jag var där, och tänkte köpt en sån nu, men den var slut. Tror den bara kostade 129 kr. Hm att jag ska tänka så länge.
Nu är jag och karln min på väg till Ikea. Idag släpper dem gatukonst som nog kommer ta slut väldigt fort.
Dem har anlitat olika gatukonstnärer och jag tror det är som affischer som säljs. Har ingen aning om vad de kostar. Får se om det finns några kvar. Jag läste om det på Ikeas hemsida.

Ha det bra och hoppas ni har lika fint väder som vi har här i Enköping.
Matbloggstoppen

Kommentera här: