Bananbröd

Hej jag sitter och rensar tidningar, kataloger och reklam. Tittar just nu i en gammal Buffé-tidning från Ica.

Där hittade jag det här receptet på gott bröd med banan...

I helgen var vi till Ikea där det var premiärförsäljning av en ny kollektion av Street Art. Jag köpte flera st. Kanske inte precis min stil på alla...men jag tror den var slut fort för det fanns bara i begränsad upplaga så jag ville ändå passa på.

Snygga ändå!

Kollade även på utemöbler om vi skulle hitta något bra bord som vi gillade. Ett stort runt tyckte vi om men det gick inte in i bilen så vi köpte inget. Var även till stadsmissionen som vanligt.

Gjorde lite småfynd till mitt barnbarn iaf :-D 
Spaden är från Ikea.

1 Dottern:

skriven

Åhhhh va fina planscher! ! :) Gulliga saker till Pontus ♡ Älskar dig

Svar: Ok
BrunettGunda

2 Gunilla:

skriven

älskar dig med <3

Matbloggstoppen

Kommentera här: