Man ska ha husvagn....

 Hej idag hittade jag massa coola bilder på fina gamla och charmiga husvagnar. Jag blir så sugen att skaffa en husvagn i vintagestil. Tänk att få inreda, måla och pyssla med den som man vill. Blir så inspirerad av bilderna, så jag vill dela med mig. (Hm vi har ju inte ens en dragkrok...)
 
 
 
Här var några exteriörbilder, och nu kommer vi till insidan, dock ej dessa ovanför.
 
 
 
 
 
 
Se så sött!
 
 
 
Vitt fint, charmigt o lantligt inredd. Så snyggt!
 
 
Romantiska blommor.
Så mysigt, men kanske lite för puttinuttigt för mig ;)
 
Härliga färger som mintgrönt och ljusrosa.
 
 
God natt!
1 Skogsraah ☾:

skriven

Åh va fina1

Svar: Ja visst är de. Tack för att du tittade in och lämnade en kommentar. Välkommen åter! Ha en fin dag. ...Gunilla
BrunettGunda

2 JOSEFINE:

skriven

Åhh vilka härliga husvagnar, kan erkänna att jag själv blir lite sugen med :)

Svar: Tack för besöket, och kul att jag kan inspirera fler :D Välkommen åter, och ha en bra o solig dag ...Gunilla
BrunettGunda

Matbloggstoppen

Kommentera här: