Zalando och Nelly.

Åh så mycket fint det finns att köpa här. Blir så sugen att beställa lite kläder och kanske en väska. Jag har alltid gillat jeansfärgen, och det är så kul att det är inne igen. Det är så bra hos Zalando också, för det är gratis frakt och gratis retur. Och dem har massa varor på rea.

Kollage Tilde Fröling
 
1 skjorta | 2 jeans | 3 solglasögon | 4 klocka | 5 skor | 6 väska
 
Och barnkläder till barnbarnet vill jag ofta köpa, men har lugnat ner mig lite. Jag kan ju inte överösa ungen och skämma bort honom hur mycket som helst. Men det är oftast kläder jag köper och inte en massa leksaker.
Dem små liven växer ju ur allt så fort.
 
Nelly har också gratis frakt och massa rea, och mycket snyggt som man vill ha.
 
Nej nu ska jag fortsätta titta på Dobidoo :D
 
Sponsrat inlägg


Matbloggstoppen

Kommentera här: