Smarta förvaringstips, fotsättn...

För ca två veckor sen så delade jag med mig av ovanliga och annorlunda förvaringstips, och jag lovade lägga ut ett till inlägg om det. Nu kommer det äntligen, blev lite semester och resa emellan :D
 
Detta tyckte jag var väldigt smart och sparar mycket plats,
för dessa burkar bara rasar när man försöker stapla de på varandra.
 
Måla med griffelfärg på en ex minibyrå, så kan du skriva med krita på lådfronten vad du har i lådan.
 
Spara pengar, och gör en egen häftig hängare för ex kläder eller halsband. Så cool med trädgrenar.
 
Gör hål i en plåtkruka/hink så kan du lätt förvara dina örhängen.
 
Istället för att påsar med kryddor ligger huller om buller i skafferiet, och det är svårt att hitta, så kan du köpa en stång och gardinkrokar att hänga upp de i.
 
Få bra ordning på alla rengöringsflaskor och städmaterial på detta smarta sätt.
 
 
Gullig förvaring till leksaker, kramdjur och annat.
1 MARIA :

skriven

HEJSAN!
Jag undrar vart du har köpt hängare till städmaterialet?
//Maria

Svar: Hej och tack för titten. Jag har inte sån själv utan delade bara med mig av ett bra förvaringstips. Men kanske funkar det med "skubb" från Ikea som egentligen är skoförvaring för dörr.
BrunettGunda

2 Gunilla:

skriven

Länk till SKUBB skoförvaring hos Ikea:
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70250854/?cid=a1:ps|a2:se|a3:pla_low|a4:|a5:|a6:google|cc:915#/70250854

Matbloggstoppen

Kommentera här: