Vårfint i köksfönstret

Det blev så fint i köksfönstret med nya gardinkappan. Idag tvättade jag fönstret på utsidan. Trodde inte att det behövdes. Men gud så skitigt det var, när solen låg på :)
Längderna hade jag sen förut. Dom är från Bergwalls tyger här i Enköping. Den tygaffären finns inte längre kvar. Synd, för den har alltid funnits här. Vet inte exakt hur länge men minst 50 år tror jag.
Jag blev så nöjd med den billiga kappan och tycker det blev fint och somrigt i fönstret.
 
Ikväll kollade vi på Babben på 1:an, för jag gillar henne så mycket och tycker om hennes program. Let´s dance är inte så bra längre tycker jag. Den enda jag vill se, är Ingemar Stenmark, dem andra bryr jag mig inte om. Inga roliga personer som är med ju.
 
Om det är någon som läser, så kan ni ju gärna lämna någon kommentar någon gång, för jag blir så glad om ni gör det. Har mellan 30-50 läsare/dag men ingen skriver nästan aldrig något. Så kom igen nu!
Matbloggstoppen

Kommentera här: