Inspelning Moraeus med mera

Nu har vi varit och tittat på inspelningen av Moraeus med mera och sen var vi och handlade lite på Ica fiolen i Rättvik. Vi hann precis innan dom stängde.

Gud vad kul det var att vara med om en inspelning av ett tv program. Kalle är så jäkla rolig. 
Idag var Tomas Di Leva, Petra Marklund, Jon som jojkar och dansbandet Elisas där.
Jag blev förvånad hur bra Di Leva var :-D 
Men Petra var såklart allra bäst tycker jag. Och jag blev så glad för hon sjöng min favoritlåt Händerna upp i luften. Även en annan ny låt sjöng hon live för första gången
Men dansband är inte min melodi...även om hon hade fin sångröst.

Och så knäppte jag massa kort vid stranden mm. Det var så vackert  där.


Snyggt va?
I morgon kommer fler bilder från stugan mm. 


  
Matbloggstoppen

Kommentera här: