Sååå rolig affär med inredning mm, Västerås

Hej igen! Glömde ju blogga här om dagen. När vi var till Västerås och Erikslund sist, så var vi till Pickaboo och där finns så mycket fint, så jag vill köpa så mycket där. Mest inredningsgrejer vill jag ha.
 
Hittade ett så fint o gulligt litet vitrinskåp i vitt och lite grått. Har inte satt upp det ännu, men tror det blir så fint i köket. Här är lite bilder på vad det finns...
Åh sån här glasflaska vill jag ha...
 
massooooor med 10 kronors fyndvaror...
så mycket fin inredning....änglar, lyktor, kaffemuggar, glas, lampor, balkonglådor, tavlor mm mm...
 
här är en så snygg balkonglåda, zink eller vit finns det :D
 
 
så billiga och snygga satsbord i tre delar....tripp, trapp, trull ...
Min varukorg med grejer som jag köpte. En så snygg tavla också, som jag ska ha i vardagsrummet.
Ska ändra om lite med mina tavlor, och ta ner vissa och upp med andra som jag haft undanlagda.
Ni får se hur det blev sen när jag fixat. (om ni vill förstås, hihi)
 
Nej NU måste jag börja med mat...ska göra fläskfilé med kantarellstuvning och ha i ugen med lite ost, och potatisklyftor. Vill egentligen inte resa mig upp ur soffan, för mitt j-a knä värker sååå och gör så ont när jag står o går :´(  Men ha det så bra, så hörs vi.
 
Just ja! Köpte en snygg rosa solstol i dag också, plus litet brickbord och badlakan med "ficka" för att trä på baden baden-stolen.
 
fin va? Har vikt upp badlakanet, för att den fina rosa färgen skulle synas.
Ha det!
1 Robex Lundgren:

skriven

fint

Svar: :D
BrunettGunda

Matbloggstoppen

Kommentera här: