Virkade mattor och linnen

Hej.... innan jag ska sova måste jag visa er så fina virkade mattor, linnen och toppar som jag hittade. Åh jag vill vara bättre på att virka. Jag kan bara lite hehe!
 
Kolla in dessa...
 
 
Pandamatta                          och                          Fjärilsmatta
 
 
 
 
Så söta virkade barnmattor.
 
Bil
och
Björn
 
 
Gud så vacker lila matta, fast den är nog halkig.
 
Snygga färger på denna runda matta.
 
Har ni sett så gulliga babysockor / babytofflor?
 
 
Åh mormorsrutor! Jag tjatade på mamma att hon skulle lära mig göra såna,
för jag älskar mormorsrutor och tycker dom är så fina. Men jag hann bara börja lite grann
att öva, innan mamma blev dålig.   ....och nu finns hon ju inte längre ;(
 
Men jag såg en bok om det, som jag vill köpa. Ska kolla på bokrean någon dag, om jag hittar den.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Söt virkad clutch / väska / plånbok
och
mysiga coola tofflor
 
 
 
 
Här har det blivit nya och virkade axelband på linnet. Snyggt!