Smarta sommargrejer

Har ni sett en sån här smart kylväska på hjul någon gång.
Väldigt bra att packa mycket picknick eller kylvaror från butiken i...
....och som ni ser kan man även ta bort väskan från vagnen. Ni hittar den HÄR, rea 229:- nu.
 
 
 
 
Se på denna lysande uggla för din trädgård, perfekt mysbelysning...

Vackert designad fjälluggla

Laddas av solljuset - inga batterier krävs

Tänds automatiskt när det mörknar

Ugglan finns HÄR och kostar 89:- på rea.

 

 

 

Myggnät,,,,

Smart svart myggnät för dörr, med magnetstängning...
finns HÄR och kostar endast 99:-.
(Sån funderar jag på att köpa för att slippa alla de bruna småfjärilarna)
 
 
 
 
Dubbelparaply...
gud vad bra, att slippa slåss om paraplyet.
Det hittar du HÄR och priset är 99:- på rea.
 
 
 
 
Och till sist ett fint litet staket för rabatten....
...det ser ut som smide, och formen är som en fransk lilja.
Mått 2,28 meter/förpackning och finns HÄR, 49:- REA!
 
 
 
Nej nu måste jag sova, i morgon ska jag och gubben min åka till Dalarna, wohooo vad skönt det ska bli.
Vi har hyrt stuga i Rättvik och jag längtar så att komma dit igen...
 
 
God natt! hoppas ni har en härlig sommar/semester.
Matbloggstoppen

Kommentera här: