Personlig prägel på inredningen

Jag älskar ju inredning, så det är så kul att titta på bilder på andras inredning. Jag gillar när man sätter sin egna personliga prägel på sin inredning, och gillar inte så färglösa hem och inte heller massa tomma ytor utan saker. Det ska ju synas att någon bor där :)
 
Många bilder här nedan har så häftiga och coola färger, kanske inte något jag skulle våga välja till min hyresrätt, men det är så härligt med färg. Jag blir glad av färg!!! Vad tycker ni om? Jag förstår om någon gillar t ex bara rena och vita ytor, eftersom vi alla har olika smak.
 
 
 
 
 
 
Denna blåa och gröna färg passar oerhört bra ihop.
 
 
 
 
 
En bra idé, att sätta in foton/bilder i ett gammalt fönster. Fint!
 
Jag gillar den turkosa färgen på soffan skarpt.
 
Skitsnygg tavelvägg! Så fint med inramade kartor.
 
 
 
Häftigt och annorlunda!
 
Så coolt. En omgjord sj-pall, som hylla.
 
 
 
Åh bara älskar den rosa soffan, och likaså mattan och kudden/sittpuffen. En härligt rosa färg.
 
Det är så snyggt med ett gammalt charmigt skåp som är ommålat i en avvikande snygg färg.
 
Jag gillar rustika skåp och möbler.
 
 
 
En härlig gammal dörr som sänggavel.
 
 
 
Åh vilken fin gammal vinlåda, omgjord till soffbord.
 
Bra idé, när tv:n blivit en del i denna fabulösa snygga vägg med tavlor.
 
 
 

Jag tycker om många olika slag av inredningar, men bara det är charmigt, personligt och hemtrevligt, så gillar jag det. När man blandar nytt och gammalt, olika sorters material, tyger och färger blir det oftast charmigt.
 
 
Här hittar du lite småprylar till din inredning.
Det finns loppisprylar, pyssel, tyger och andra inredningssaker.
 
Ex:
 
 
 
Klicka här nedan för att komma till broarne.se
 
1 Agnes:

skriven

Jag håller med dig helt! Ska det vara vita väggar så ska gärna det andra vara färgglatt isåfall. Finns ju inget finare än ett färgglatt, välmatchat rum (och gärna mycket blommor)!

Jag känner igen några av bilder från Pinterest (eftersom jag själv delat samma bild hehe) så antar att det är där du hittat dem. Jag heter "agnesoa" där och har en board med inredning om du vill kolla. Tänkte att vi ser ut att ha ganska liknande smak så du kanske hittar något mer fint där! :D

Svar: Tack för kommentaren. Jo det stämmer att jag hittat mycket bilder där, för det finns ju hur mycket fint som helst. Jag går gärna in och tittar på din sida sen.
BrunettGunda

Matbloggstoppen

Kommentera här: