Annandag jul = shopping

SHABBY CHIC, ljust & lantligt!



Go´kväll på er! Idag har jag haft sån mysig dag med min karl. Hans sista lediga dag för denna gång.
Vi åkte först till hans barn och lämnade julklappar. Vi trodde att dom skulle komma och äta julmat igår eller idag, men blev inte så.

Sen åkte vi till Märsta, där gubben skulle kolla på en dator. Och som han köpte. Han har det lite som hobby ....att fixa till, byta ut grejer, uppgradera mm för att få den bättre och snabbare ;) Kul att han gillar att ha något på fritiden att syssla med, när jag bloggar, läser inredningstidningar eller när jag gör annat som jag gillar :)
Å förresten så köpte jag en fin inredningsbok för bara 79 kr idag. Är så himla glad för den. Den handlar om lantlig inredning som jag tycker är så charmig. Blev inte så mycket shopping för min del, som jag egentligen ville. För har ju aldrig råd med så mycket åt gången. Men är överlycklig för boken ;) 



Här kommer bilder från två sidor inne i boken!
...så shabby chic, och som jag håller på att inreda mitt sovrum i.



eller snarare...att jag tar inspiration från en del av det, o lägger till min egna fabulösa stil, haha!
Jag ska köpa färg någon dag och måla om vår dubbelsäng. Vet inte riktigt vilken nyans jag ska ha än. Men en nyans av vitt ska det vara. Typ antikvit eller liknande. Någon av er som har mer erfarenhet av sån inredning? Då vill jag gärna ha tips! .....tack snälla ;)

1 sanna:

skriven

Vad fint! :) Det kommer nog bli jätte fint i ert sovrum.



Jaa, haha dom köpte en tv till simons gamla rum, där vi ska ha tv rum och pappa ska ha sin radio där, vi ska ha bäddsoffa också, så de blir som ett gäst rum :)

Matbloggstoppen

Kommentera här: