Mycket har hänt!

Hej, ja nu har jag fyllt år, blivit klar hos tandläkaren, äntligen hjälpt sonen att sälja en bil, besökt arbetsförmedlingen, fått ett jobbigt brev (kallelse) och fått "jobb" (praktik).
 
Ja det är så mycket som hänt sista tiden. Och det finns inte så mycket att säga om allt, förutom att det är skönt att en hel del är gjort och överstökat, men återstår en jobbig sak på torsdag. Skriver om det sen, när jag vet hur det blir :(
 
I torsdags var jag till Af igen. Då hade min handläggare ett tips åt mig, som jag nappade på. Så det blev ett samtal extra om ett jobb, som jag sen fick. Jag är nu webansvarig åt en organisation/stiftelse som heter Thailandshjälpen.
Dem behövde hjälp att göra ny hemsida som jag även ska sköta om och uppdatera med text och bilder allt eftersom, det kommer nytt att lägga till. Även deras facebooksida ska jag sköta. Och först ska jag göra om även den.
 
klicka på bilden nedan, så kommer du till nya sidan...
 
Och så har jag fyllt år igen, inte klokt vad ett år går fort. Jag blev sååå uppvaktad, så man kunde tro att jag fyllde 60, men blev "bara" 52 år :D Jag fick så mycket fina presenter ... blommor, presentkort, dagkräm, sminkförvaring, duschdraperi, kökshandduk, ljuslyktor, degbunke, sminkväska och automatisk tvålpump mm. Oj vad glad jag blev för alla som kom och för presenterna.
 
Här är det mesta av det jag fick.....men kanske glömt lite :)
 
 
 
 
Matbloggstoppen

Kommentera här: