Vintage-skrivbord och organisera

 
Å jag hittade så vackra gamla omgjorda skrivbord. Sånt skulle jag vilja ha, Tänk om jag kunde hitta ett sådant fint på loppis eller auktion, så kunde jag gärna slipa och måla det själv. Jag har börjat lite smått att göra i ordning ett rum på övervåningen, där jag ska ha mitt företag. Det är en av anledningarna till att jag inte hunnit blogga på sista tiden.
 
Har gått på en starta eget kurs och nyss fick jag fick min affärsplan godkänd, och ska öppna egen webshop senare i år. Jag är så glad och förväntansfull!
 
Kollade även in lite förvaring till papper och ordning och reda-grejer, som här nu kommer...
 
 
 
 
 
 
        Klimpen, påbyggn del IKEA  300:-
 
 
Oj så fint man kan ha....blir så inspirerad av alla fina bilder.
 
God natt!
Matbloggstoppen

Kommentera här: