Julklappstips!

 Hej, hoppas ni inte stressar sönder er så här före jul. Jag har inte gjort något juligt hemma, förutom att jag tagit fram adventsljustakar såklart, och bytt gardiner i köket. Jag gillar inte rött så väldigt mycket, men jag hittade så fina julgardiner i grått som jag har i köket. Jag ska inte byta gardiner någon annanstans. Så här ser köksgardinerna ut: 
 
 
Jag har iaf handlat hem det mesta av julmaten, så ska snart börja
förbereda köttbullar, janssons frestelse, revbensspjäll och skinka.
 
Vi flyttade från radhuset i slutet på september, och nu har vi två stora fönster i vardagsrummet + ett balkongdörrfönster, så har inga gardiner som passar eller två likadana. Jag hade även beställt gardiner billigt till vardagsrummet (dom jag bloggade om förra året i december), men dom var alldeles för korta, så jag sålde dom.
 
Jag har haft mycket beställningar i webbutiken, så nu är det slutspurten detta år. Lär inte bli så mycket beställt direkt efter jul. Är ni klara med julklappar? Titta in i shoppen (GundaShop), det finns en hel del julklappar att välja mellan. Om du beställer idag och väljer Klarna, kan du betala i januari (eller med swish idag), välj då spårbart paket så skickas det i morgon. PostNords skicka lätt ska endast ta en, högst två dagar.  
 
 
Matbloggstoppen

Kommentera här: