Framgång var är du?

nyckeln till framgång!


Hej, jag kollar Idol nu. Idag var jag till min älskling i Bålsta och hälsade på, innan han skulle till jobbet. Han bjöd på så god fika, med kaffe, rostat bröd med skagenröra och tomat. Kanongott!!! Det var sååå mysigt att vara där. Jag har längtat så mycket efter honom. Men i helgen får vi träffas igen, ska bli så underbart! 

Men är så arg och ledsen för min bil bara. Det är nåt fel med ena bakbromsen antagligen. Att den ligger på hela tiden mer eller mindre. Bromsskivan blir jättevarm när man kör och det tjuter ibland eller så skramlar det. Hm det var ju precis det jag behövde (DennaÄnnuEnFattigMånadSomAllaAndraMånader). Nu måste jag säkert köpa bildelar också! F-N!!! Jag måste väl sälja grejer på Tradera denna månad också för att klara "oss" mig o min son. Vet knappt vad jag ska sälja snart. Blir väl tomt här hemma höhö!!! 

Igår såg jag ett program på tv, kom inte ihåg vad det hette, men det handlade om mammor och deras döttrar... där gjorde dom framgångstavlor. Om man ville ha mycket pengar eller framgång i karriär t ex så skulle man klippa och klistra in det som en tavla. Typ dollartecken mm mm för pengar, och skriva text som att.. Jag kommer att bli rik! ...och vips!! så skulle det slå in. Alltså inte på en gång men man skulle lära sig att tänka så, och om man har en tavla med sådant man vill uppnå, så blir man ju påmind om det hela tiden. Det måste jag testa!!! Finns inget att förlora på det!

Oj nu sjunger en kille som heter Jay, han är bra ju! Aldrig sett honom, har missat många idolavsnitt. Men min favorit är Alice!!!



Matbloggstoppen

Kommentera här: