Gratis symönster!

 Här kommer massa symönster. Klicka på texten ovanför varje plagg för att komma till mönstret.

Babybody omlott

 
 

Babyklänning

 

 

Babytights

Tightsen är sydda av en gammal vuxen-tshirt.  

 

 Mjuka bokstäver

 

 

Underbyxa:  

 

 

Babymössa

 

 

Babyvantar: 

 
 

Babybyxa:  

 

 Haklapp:

 

 

Elefant på tröja:  

 

Bokstäver o bil (applikationer):

 
 
Hoppas du hittar något kul att sy.
 
God natt!
1 Angelnrone:

skriven

Hejsan! Åh vilka gulliga mönster♥
Jag har googlat lite på symönster till en liten klänning åt mitt minsta barnbarn som 7-månaders barnbarn och så såg jag den du har gjort!
Bedårande som en karamell jättesöt...
Hur gör jag för att ladda ner mönstret? Klickar på texten från min platta men det funkar inte, måste jag kanske gå in på den stationära?

Tack för att du delar med dig av dina fina mönster rart av dig!/Kram från Angelnrone♥☆

2 BrunettGunda:

skriven

Tack! Tyvärr är det inte jag som sytt den. Jag har bara letat på och samlat ihop lite gratis mönster :D Ovanför klänningen är länken du ska klicka på? Är det den som inte funkar för dig? Det funkar när jag klickar på den från min bärbara dator.

3 BrunettGunda:

skriven

Det kan vara att du saknar Adobe program, för då går det ej att öppna Adobe pdf fil, som detta mönster är. Prova från datorn. Eller installera Adobe: http://get.adobe.com/se/reader/otherversions/
Välj version android, win 7 el 8 mfl. Det är gratis.

4 Gunilla:

skriven

Det kan vara att du saknar Adobe program, för då går det ej att öppna Adobe pdf fil, som detta mönster är. Prova från datorn. Eller installera Adobe: http://get.adobe.com/se/reader/otherversions/
Välj version android, win 7 el 8 mfl. Det är gratis.

Matbloggstoppen

Kommentera här: