Klä ut dig till pruttkudde på maskeraden :D

 
Hej hittade massa roliga maskeradkläder. Finns även en kategori med billigare maskeradkläder som heter "Budget".  Brukar du gå på maskerad ibland? Jag gör det inte, men min dotter och hennes kille brukar göra det ibland.
 
Jag valde ut de som jag gillade bäst :D 
 
 
                             Penntroll  499:-                                                            Strips / Pommes / Fries  199:-
 
 

 
 
                                                                                                
 
 
                      Kiss 80-tal  peruk  99:-                                                      Flint mössa/peruk  49:-
 
 

 
                         "Budget" Super Mario  199:-                                                   Pruttkudde 299:-
 
    
 
 
 
 
 
 
 
        
 
 
 
 
 
 
Höll nästan på att skratta ihjäl mig när jag såg kostymen på pruttkudden hahaaa!
 
 
 
              Danny peruk (Travolta i Grease)  99:-                                  "Budget" Peruk Marilyn Monroe 99:- 
 
 
 
 
                    Bebis/Babykostym   399:-                                                        Bananer i pyjamas  749:-
 
 
               
 
                  Svampbob Fyrkant  349:-                                                                     Trafikljus  399:-
 
 
 
 
Allt finns hos 
 
Kolla in deras sida. Finns jättemycket kul där.
Matbloggstoppen

Kommentera här: