Inredning o inspiration

Så fint med rosa soffa.
 
 
 
Snygg rullvagn, som kommer ifrån Ellos. Hitta den HÄR
Så häftigt att ha tv:n som en tavla.
Så häftig byrå. Sån vill jag ha. Sådan skulle man egentligen kunna göra själv,
av såna trälådor från Ikea som man limmar ihop och sätter på hjul.
Typ såna här:
(fast då blir det en mindre minibyrå)
 
Så snygg jordglob i brunt och rosa.
 
 
Cool konst "IKEA ART EVENT 2015 STREET ART"
Jag kom över fyra st konstplanscher, och dom tog slut första dagen det var försäljning av dom.
Även den andra färgglada örnen, som finns med i detta inlägg är en av gatukonsten som såldes på Ikea.
 
På Indiska hittade jag en rosa jordglob, men den är tyvärr i plast.
När jag tittar på deras sida har dem så mycket fint, men läser att vintagemöblerna,
som dem har säljs i butik på Västerlånggatan i Sthlm.
 
Såååå snygga skåp mm....
 
1 Sanna:

skriven

Det första turkosa skåpet är riktigt snyggt...!

Svar: Ja visst är det. Tack för du tittade in till min blogg :D ...Gunilla
BrunettGunda

Matbloggstoppen

Kommentera här: