Att nå sin dröm

Hoppas ni haft ett bra 2017, och får ett ännu bättre 2018. Jag har haft det bra, med nya mål, drömmar och utmaningar som blivit sanna iom att jag startat firma.
 
Måste säga att det gått förvånansvärt bra med webshoppen GundaShop.se . Men jag har fått kämpa för att få allt att fungera, så det är tur att jag inte ger mig i första taget...utan är envis. Jag trodde i och för sig att fler vänner och folk omkring mig skulle stötta mig och ge mig positiv feedback mm mm,, men ack vad jag bedrog mig.
 
Inte för att jag måste få bekräftelse, men det är ju roligt om vänner och bekanta säger någonting bra eller positivt om det jag har åstadkommit alldeles själv. JAG ÄR IAF STOLT ÖVER MIG SJÄLV.
 
 
 

Ännu mera bra, vackra och praktiska grejer finns på gundashop.se Nu nedsatt pris!

Ett inlägg delat av GundaShop (@gundashop) 3 Jan 2018 kl. 5:34 PST

Snygga kuddfodral, rökelselåda i sheeshamträ, rökelse, fjädermobil, härliga doftljus "En nyans av grått" och en massa annat om du kollar in min webshop/mellandagserbjudande (extrapriser).
 
Snälla, jag behöver fler som gillar min facebooksida GundaShop, så gå in och gilla är ni bussiga. Just nu har jag mellandagserbjudande i min webshop, på massa fin inredning och varor.
 
(Obs: Någon vän, mina barn, syskon, min karl mfl är stolta och glada för min skull...det vet jag)
Kram och god fortsättning <3
 
 
 
1 susanne:

skriven

Grattis till din Webshop!
Fanns mycket bra saker!
Kommer att hålla koll på vad du säljer.
Gillade dom Marockanska Lyktorna.

Svar: Tack Susanne! Ja de är så fina. Har även dom och lite annat ute på tradera.
Ha en bra dag!... Gunilla
Gunilla Pettersson

2 susanne:

skriven

Oh kan man få objektnummer?

Svar: Jag mailade dig förut, men svarar här också.Här är länk till mina auktioner: https://www.tradera.com/profile/items/373607/gundape
Gunilla Pettersson

3 susanne:

skriven

Hej
Tack jag såg det. Har tyvärr problem med att svara på spray mail.
Tack snälla

Susanne

Matbloggstoppen

Kommentera här: